F I C C I O N S - l'aventura de crear històries
Bases | Participa | Premis| Calendari | Llistat de Participants | Treballs Publicats | Notícies | Històric del concurs | Contacte i Faq | Publica
L´excursió Dels 30 Dias (3avlopezbegues)
Inici:  La felicitat d’un pollastre a l’ast
Capítol 1 NO ESTEU SOLS!

Tot va començar un dia d'institut, era un dia normal com sempre ,la classe era avorrida, nens als passadissos .Com s'empra la meva professora m'havia deixat al passadís, al final érem com mitja classe al passadís i una altra mitja a classe, baix coincidí amb uns dels meus millors amic era en Marc, era un nen molt sociable ,en el moment que en va explicar perquè li havien manat al passadís ,em baix quedar flipant, em va dir que li havien manat al passadís perquè estava esternudant però com tots sabem mentia, després vam començar a parlar ja que era classe de filosofia i durava 3 horas , vam agafar un mina de llapis que hi havia a terra i vam estripar de la paret una mena de pòster ho vam agafar i vam començar a planificar el que anàvem a fer aquest dies de festa que ens havien donat a l'institut. Vam començar a pensar a qui reclutar, anem a fer una mena d'excursió, en mig de la pluja d'idees els professors ens van cridar perquè tornéssim a la seva classe de filosofia. Vam quedar al divendres en Marc i jo i vam començar a reclutar , primer vam reclutar a en Dídac, perquè era un nen gran i robust de 4 ESO ell va dir que acceptava la proposta, però ens va dir que si es podia portar cigarretes i una navalla i li vam dir que no ,va ser un gran error, acte seguit vam enviar-li un gmail a en Jordi que era un nen el suficientment intel·ligent com per mantenir-nos a tots vius.

El 10/3/2010 vam començar l´expedició , vam proposar un lloc on acamparíem aquella nit ,vam decidir anar-hi a un lloc que és deia Pinyol no sabíem res d'aquell lloc asi que vam buscar informació ,però per el que havia dit en Dídac allà hi passaven coses paranormals , vam trobar una noticia de fa poc que deia que allà havia passat un crim i que l'esperit d'uns nens rondaven per alla, una reportera se'n va endintre en el bosc deia que havia visualitzat una mena de foc verd que es movia a una cova, van escoltar les gravacions, i en Jordi va dir,

-això és fals no us creieu tot això que posa a les notícies, no saben el que fer ara perquè la gent vegi les notícies- tots van mirar amb una cara de satisfacció, però en Jordi sabia que als seus caps de diables retorçats intentarían a la nit atemorir a algú, así que s'esperava el pitjor, dons al dia 11/3/2010 vam agafar les suficients provisions com per sobreviure uns dos dies, no teniem pensat estar molt més. Vam agafar un bus al dissabte, el bus 498, en Marc com era molt curiós va decidir dedicar tot el viatge a parlar amb el conductor mentres el Dídac escoltava música, a en Dídac li agradaven cantants com Beret i coses així i jo mentrestant un escoltava música i l'altra molestava al conductor ,estava buscant informació amb el meu mòbil d'aquell lloc, i en Jordi estava intentant fer un cub de Rubik, després d'un viatge de més de 5 hores en bus vam arribar a l'entrada del poble que hi havien vist a les fotografias d'internet , en Jordi va dir de sobte

- sabeu que aquest poble es conegut per el seu bosc?-así que primer van fer un gran tour pel poble.En Marc va porta més de 100 € va entrar a una tenda d'armes ,amb aquells diners es va comprar en menys de tres minuts, un arc compost de fibra de carboni , i un ganivet de caça ,quan va sortir les seves paraulas van ser

- és per defensar-nos us sembla bé?- tots ens vam quedar pensatius i sense res més que dir.

De sobte en Jordi va desaparèixer a les nostres esquenes, tots ens vam preguntar on estava fins que va aparèixer i va dir.

-en la meva defensa dire que tenia la panxa vuida i us recomano que l'ompliu de menjar-, tot mentres ell es menjava una tarta de iogurt que s'havia comprat en un mercat que hi havia allà,en Dídac tot curiós va dir-li al Jordi

-puc tastar-ho?- en Jordi li va dir que si però que no s'ho termines, en Dídac se la va empassar sencera , i en Jordi va dir,

- m'ho imaginava i havia una probabilitat d'un 1% de que me la deixaràs, asi que em vaig comprar un altre ,ara vinc -va dir, vaig proposar que no ens allunyaríem

molt del poble perquè si ens perdíem veuríem almenys llums de nit, en fila índia ens vam començar a endinsar al bosc Prinhowl , mentres vam començar a veure ocells i fins i tot una guineu , en Marc ràpidament va treure la seva camara Canon i va començar a fer fotos,es va quedar sol fent fotografies de l'entorn.

De sobte en Marc va sortir corrents com un boig tota l'estona mirant enrere perquè havia escoltat una branca trencant-se , es va caure sobre el Dídac ,i el Dídac o va empènyer i una mica més i casi li obre el cap ,però de sobte quan el Marc estava al terra va mirar a la seva dreta i va adonar-se que dins els matolls hi havia una mena d'os que semblava humà, finalment ens vam anar corrents sense inspeccionar molt aquella zona .

Finalment vam trobar un lloc on acampar, ens vam dividir la feina ,més vent dit en Jordi va dividir la feina entre tots , va dir-li a en Dídac ja que tu estàs fibrat i musculós i vas al gimnàs 24/7 tu agafarás pals grossos per fer una mena de cabanya, en Marc agafarà fulles grans per fer el terrat i per acabar jo he d'intentar fer foc , tot seguit vam començar a agafar de tot , finalment , en Jordi va fer una mena de plànol per la cabanya, però el que nosaltres no sabíem es que no estariem sols en aquell bosc.

3avlopezbegues | Inici: La felicitat d’un pollastre a l’ast Comenta

Escriu un comentari
Nom:
Comentari:
Escriu el codi de validació:
4 punts 3 punts 2 punts 1 punts

TRIA EL TEU INICI
Curial e Güelfa
ANÒNIM  267 grups
La felicitat d’un pollastre a l’ast